Polityka zwrotów

Zwroty:

  1. Klient ma prawo zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od momentu otrzymania paczki. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, powinien posiadać kompletne, niezniszczone opakowanie, zabezpieczenia oraz dokumentację.
  2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Przedsiębiorcom w następujących przypadkach:
    • towary sprowadzane na specjalne zamówienie klienta.
  3. Paczka powinna zawierać:
    • zwracane produkty,
    • wypełniony "Formularz zwrotu",
    • kopię faktury VAT,
    • Kartę gwarancyjną ( jeśli byłą dołączona do produktu).

Prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości albo odmowie przyjęcia zwrotu. 

W przypadku odstąpienia od umowy klient otrzymuje zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym klient dokonał zapłaty. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.

Gwarancja:

  1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Treść oraz warunki gwarancji zostaną określone w dokumencie gwarancyjnym, wystawionym przez producenta oraz dołączone do sprzedawanego produktu.